top of page

אוכל טבעוני וצמחוני בברצלונה

האוכל הספרדי הוא אוכל מגוון, עשיר ומורכב מלא מעט חומרי גלם איכותיים. ירקות ופירות, קטניות ודגנים, הם תשתית התפריט הספרדי, אך המקומיים לא מהססים לצרף אליהם דגים, פירות ים ובשרים מכל הסוגים. תיירים רבים שמגיעים לברצלונה מחפשים בנרות אוכל טבעוני וצמחוני אך מתקשים למצוא מקום שיוכל לענות על הצרכים שלהם.

ב"שוק לה בוקרייה", מקום מעורר תיאבון בזכות עצמו, מתחבא מקום כשר, על טהרת המטבח הישראלי, שמציע לא מעט מנות צמחוניות וטבעוניות. יש שיגידו שמדובר בפלאפל הכי טוב בברצלונה.

טבעוני, ללא גלוטן, משביע וטעים

אם אתם מגיעים לברצלונה ורוצים להנות מאוכל כשר שאתם מכירים מהבית, אך מורכב מחומרי הגלם הטריים והנהדרים שאפשר למצוא בשוק לה בוקרייה, לא תצטרכו לקנות סל גדוש במצרכים ולבשל בעצמכם.

"הפלאפל של שני" היא פינה קסומה וטעימה שבה כל כדור פלאפל, סלט טרי או ממרח טעים מוכנים מחומרי הגלם הטובים ביותר שיש לברצלונה להציע, אך שומרים על תפריט צמחוני וטבעוני, ידידותי גם למי ששומר כשרות ובעיקר – עמוס בטעמים מוכרים מהבית.

מתכון משפחתי שעובר מאב לבת

את המתכון המנצח לפלאפל המשובח של שני היא לא הייתה צריכה לחפש בנרות, אלא בעיקר לשכנע את אבא שלה לספר לה את הסוד, שבסופו של דבר לקחה איתה עד ברצלונה. את הפלאפל הראשון במשפחה פתח סבה בקריית מוצקין, אחר כך הועבר המתכון אל אביה של שני – שפתח גם הוא דוכן פלאפל מעולה בקריית ביאליק. משם הוטס המתכון היישר לברצלונה, כששני הקימה כאן את המקום.

בין אם אתם צמחוניים שחוטאים מדי פעם במוצרי חלב או טבעוניים שלא נוגעים במוצרים מן החי, רשמו לכם כתובת ישירה בברצלונה עם אוכל משובח שיזכיר לכם את הבית – "הפלאפל של שני" בשוק לה בוקרייה. איך מגיעים אלינו?

פוסטים מומלצים
פוסטים אחרונים
חפש בעזרת תגיות
bottom of page