top of page

אוכל טבעוני בשוק לה בוקרייה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים ברחבי העולם עוברים לתזונה טבעונית. הטבעונים מונעים לרוב מערכי מוסר ואידיאולוגיה הדוגלים באכילת מזונות מהצומח ושמירה על חייהם של בעלי חיים על ידי המנעות מאכילת מזונות מן החי, וכן על ידי יתרונות בריאותיים רבים אשר תזונה טבעונית מציעה. טובי התזונאים בעולם היום ממליצים להפחית באכילת מזונות מין החי והעשרת התפריט על ידי הוספת פירות, ירקות, קטניות ודגנים. מזונות מין הצומח עשירים בסיבים תזונתיים המסייעים לפעילות מעיים תקינה ואיזון רמות לחץ דם, הם עשירים בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים ועוד. ככל שהתפריט שלנו יהיה עשיר יותר במזונות צמחיים, בייחוד פירות וירקות, כך נסייע לגוף שלנו לשמור על בריאותו.

עקב העלייה החדה במספר הטבעונים ברחבי העולם, כיום כמעט כל בית קפה ומסעדה יציעו מנות המתאימות לקהל הטבעוני. אם בעבר היו נאלצים טבעונים להסתפק בסלט פשוט ומשעמם, היום קיים מגוון אדיר של מנות טבעוניות, עשירות בטעם, צבע וערכים תזונתיים. מירקות וסלטים, דרך פסטות ומאפים, תבשילים ומרקים ועד תחליפי בשר כמו המבורגרים טבעוניים, שווארמה טבעונית וכד', הטבעונים היום כלל לא מקופחים, להיפך.

טבעונות בברצלונה

ברצלונה, עיר שמציעה אינספור מסעדות מצויינות, בתי קפה מעולים וברי טאפאס מגרים, לא פסחה גם היא על הטרנד הטבעוני. על אף אהבתם העזה של הספרדים לבשרים וגבינות, כיום ניתן למצוא ברוב המסעדות מספר אופציות שיתאימו לטבעונים. המטבח הספרדי עשיר בירקות מצויינים מהם מכינים מרקים, מנות טאפאס קלילות, תבשילים ועוד. בהחלט יכול להיות שאם תלכו למסעדה מסורתית ותצהירו שאתם לא אוכלים בשר, חלב ובייצים המלצר ירים עליכם גבה ויביט בכם במבט מרחם, אך במסעדות והברים היותר עדכניים, יבינו לליבכם ויציעו לכם אופציות מגוונות.

לה בוקרייה- גן עדן לטבעונים

שוק לה בוקרייה, תחנת חובה בברצלונה בכל ביקור, נחשב לאחד משווקי האוכל הטובים בעולם. השוק מציע שפע אינסופי של מוצרים מקומיים ובינלאומיים, שלל של ריחות וטעמים, ומראות מרהיבים של מזון צבעוני ומגרה שיגרום לכם לרצות לשלוף את המצלמה שלכם כל הזמן. המגוון שרחב של המזונות שמציע השוק, ישמח כל טבעוני באשר הוא. מפירות וירקות צבעוניים, דוכני מיצים ושייקים, מאפיות עם ריח משכר שאי אפשר לעמוד בפניו, ממתקים מכל מיני סוגים ודוכנים של אוכל משובח. בין דוכני האוכל, תמצאו את דוכן הפלאפל של שני, מסעדה כשרה וטבעונית המציעה בכל יום פלאפל טרי, שנעשה על פי מתכון משפחתי בן עשרות שנים. לצד כדורי הפלאפל החמים והטריים, תמצאו את הסלטים הקלאסיים, חמוצים, טחינה, חריף וכל השאר. הפיתות נאפות טריות מדי יום, וישנה גם אופציה למנה בצלחת לכל הנמנעים מגלוטן או כאלה ששומרים על הגזרה. לצד הפלאפל תזכו גם ליחס חם ונעים משני, בעלת הדוכן, שמגישה את המנות שלה באהבה ומסירות לכל לקוח, בייחוד לטבעונים שבינינו.

פוסטים מומלצים
פוסטים אחרונים
חפש בעזרת תגיות
bottom of page