top of page

המלצות על שווקי אוכל בברצלונה

גם אני וגם אתם יודעים שאין כמו התחושה הזאת שנכנסים לשוק אוכל. הריחות, המראות, המגוון ואפילו הרחש והתזוזה של האנשים - הכל בנוי בצורה כזו שממריצה אותנו לרוץ כמו ילד קטן מדוכן לדוכן, בהתלהבות שקשה להסתיר.

בברצלונה, מתקיימים כמה משווקי האוכל המלהיבים ביותר שיש והייתי רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להמליץ לכם, על כמה מהם.

שוק פירה ארטסנה (Fira Artesana)

או כפי שהמקומיים מכנים אותו "שוק הדבש". השם של השוק ניתן לו בזכות מגוון הגבינות והעוגות שמיוצרות עם דבש. זהו שוק קטן וייחודי, שמתאים במיוחד למקרים בהם מתחשק לכם לטייל בין סחורה אותנטית של יצרנים קטלאניים, שמורכבת כולה מחומרים אורגנים. הוא מתקיים פעם חודש, בפלאסה דל פי ואם במקרה יוצא לכם להיות בברצלונה בזמנים בהם הוא מתקיים - לא הייתי ממליצה לכם לפספס אותו.

שוק לה בוקריה (La Boqueria)

שוק לה בוקריה בשדרת לה רמבלה הוא בלי ספק השוק המפורסם ביותר בברצלונה ומיקומו הוא ממש ליד הים. תוכלו למצוא שם דוכנים מכל הסוגים - פירות וירקות, מתוקים, יינות, גבינות, בשר, נקניקים ועוד. בטח גם תופתעו לגלות שלמרות שפוקדים אותו במהלך היום המון אנשים (תיירים ומקומיים כאחד), הוא מסודר ונקי, מה שמאפשר לכם ללכת בתוכו ללא חשש ובאווירה רגועה למרות ההמון. במידה והגעתם לשוק, תנו קפיצה לדוכן הפלאפל שלי ששוכן שם, אני מבטיחה לקבל אתכם בזרועות פתוחות ובאירוח כמיטב המסורת הישראלית, רק בלב ברצלונה.

שוק סנטה קתרינה(Mercat de Santa Caterina)

אם בא לכם לברוח קצת מההמון ולשטוף קצת את העיניים, תגיעו לשוק סנטה קתרינה ברובע אל בורן היפיפה. תמצאו שם שוק מזון קטן, אבל מרהיב וצבעוני ביופיו. מדובר באחד השווקים הוותיקים ביותר של העיר ויש בתוכו מגוון רחב של דוכנים המציעים אוכל טעים ואיכותי. ועוד לא ציינתי בכלל את הטאפס המפורסמים של השוק או את העובדה שהוא ממוקם באחד המבנים המעניינים ביותר בהתאם לרוח העיר.

למרות שבברצלונה ישנם עשרות שווקים שונים, אלו המקומות הקטנים והמיוחדים שהרגשתי שבאמת מצליחים להביא לידי ביטוי את אופייה הצבעוני והתוסס של ברצלונה. מקווה שתיהנו לפחות כמוני.

פוסטים מומלצים
פוסטים אחרונים
חפש בעזרת תגיות
bottom of page