top of page

המלצות על אוכל ישראלי בברצלונה ואוכל כשר בברצלונה

כשאנחנו יוצאים לטיול בחו"ל, מצד אחד חלק מהחוויה הוא היחשפות למאכלים לא מוכרים, כאלה שמאפיינים את המקום שבו אנחנו מבקרים – אבל מצד שני בלא מעט מקרים אחרים אנחנו מחפשים את האוכל המוכר, שיזכיר לנו את הבית. סוגיה נוספת היא כשרות: מי שמקפיד לאכול רק מזון כשר, מן הסתם יעשה זאת גם כשהוא ביעד כזה או אחר מעבר לים. ברצלונה הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים האהובים ביותר על ישראלים, ולמי שמתכנן לבקר בבירת קטלוניה כדאי לדעת שהעיר מציעה כמה וכמה מסעדות כשרות איכותיות כמו גם מקומות שמגישים אוכל ישראלי מעולה.

מכבי – תפריט ישראלי ספרדי

מסעדת מכבי (Maccabi) שוכנת בכתובת La Rambla 79, כלומר בשדרה המרכזית ושוקקת החיים של ברצלונה. מכבי פועלת בימים ראשון עד חמישי ב-12:00 ועד 23:30, בימי שישי בין 11:30 ל-15:30, ונפתחת שוב במוצאי שבת (עד 23:30).

זהו אחד המקומות הוותיקים שמציע אוכל כשר בברצלונה (הכשרות היא גלאט מהדרין) ובתפריט תמצאו סלט חזה עוף בגריל, שקשוקה, טחינה, סוגים שונים של חומוס וסלט ישראלי (כך שניתן להגדיר את "מכבי" גם כמקום שמגיש אוכל ישראלי בברצלונה), וזאת לצד מנות בשריות רבות (פאייה עם עוף, שיפודי פרגיות, שיפודי קבב, כתף טלה ועוד). מנה מיוחדת המשלבת את הטעם הישראלי עם הטעם המקומי ובוזקת גם קצת מהמטבח ההונגרי היא מנולו – תבשיל קלאסי של בשר עם תפוחי אדמה וירקות נוספים, וכן פפריקה אדומה להעשרת הטעמים (המנה כמובן כשרה).

הפלאפל של שני – הפלאפל הטוב ביותר באירופה

הפלאפל אמנם נולד במצרים אבל הפך זה מכבר למאכל ישראלי להפליא – ובאופן טבעי ניתן למצוא אותו גם בברצלונה, ב"פלאפל של שני". הפלאפל של שני נמצא בשוק לה בוקרייה שבאופן כללי מתאפיין בניחוחות ים תיכוניים (מספרו של הדוכן הוא 133-134 ובתקופת הקיץ שעות הפעילות הן בין 10:00 ל-19:00 כולל בשבת).

הפלאפל של שני, שמהווה את אחת האופציות היותר טעימות עבור מי שמחפש אוכל ישראלי בברצלונה, ומתאים גם לטבעונים שמחפשים מזון מתאים בבירת קטלוניה, מבוסס על מתכון סודי של המשפחה. שורשי הדוכן ב"לה בוקרייה" הם בפלאפל המיתולוגי בסמוך לקולנוע "אורות" בקרית מוצקין, והכדורים שתאכלו בברצלונה יהפכו לאחד משיאי הביקור בעיר שיש לה הרבה מה להציע באופן כללי.

סופרמרקט עם אוכל כשר – Isamar Kosher

אופציה נוספת של אוכל כשר בברצלונה היא לרכוש את חומרי הגלם (הכשרים, כמובן), ולהכין אותו בעצמכם. אופציה זו רלוונטית למי ששוכר דירה בעיר היפה, והמקום הטוב ביותר לקנות בו מזון הוא Isamar Kosher ששוכן בכתובת Carrer de I'Avenir 29. הפיקוח על הכשרות הוא של בית חב"ד המקומי, והמקום הצנוע והלבבי פתוח בימים שני עד רביעי מ-9:00 ועד 14:00, ואז שוב מ-17:00 עד 20:00, בימי חמישי ברציפות מ-9:00 עד 20:00 ובימי שישי מ-9:00 עד 14:00. בשבתות ובימי ראשון המקום סגור, כך שכדאי להצטייד במצרכים מבעוד מועד.

פוסטים מומלצים
פוסטים אחרונים
חפש בעזרת תגיות
bottom of page