top of page

תכנון יום טיול בברצלונה עם המשפחה

אם תשאלו אותי, ברצלונה היא ללא ספק אחת מהערים התוססות והצבעוניות ביותר לא רק באירופה, אלא בכל העולם. מדובר בעיר שבה כל אחד יכול למצוא משהו קטן לאהוב – בין אם מדובר בהיסטוריה, תרבות, אמנות ואפילו חיי לילה עשירים. לכן, אם אתם מחפשים אטרקציות בברצלונה, סביר להניח שאתם מוצאים את עצמכם טובעים בין שלל האפשרויות. אז תנו לי לעזור לכם לתכנן לפחות יום אחד בטיול, ולתת לכם המלצות לכמה מקומות פופולריים במיוחד שניתן לבקר בהם במהלכו של יום אחד.

לה רמבלה ברצלונה

שדרת לה רמבלה (La Rambla)

אין דרך טובה יותר לפתוח את הבוקר עם טיול בשדרת לה רמבלה הסמוכה לכיכר קטלוניה המרכזית. מדובר בשדרה שמשתרעת מכיכר קטלוניה עד הים, ובסופה ניתן למצוא את פסלו של קולומבוס המצביע אל עבר האופק. סביר להניח שהאטרקציה הראשונה שתתקלו בה במהלך הטיול בשדרת לה רמבלה, תהיה מזרקת הקנאלטס (Font de Canaletes) היפיפה, אבל לא מדובר באטרקציה המרכזית המושכת אליה תיירים רבים לשדרה. שדרת לה רמבלה מפורסמת בעיקר במופעי הרחוב השונים שבה, שכוללים פסלים אנושיים, להטוטנים ועוד לצד מוכרי ציפורים ומוכרי מזכרות למיניהם. בשדרת לה רמבלה ניתן למצוא גם את בניין האופרה המרשים של ברצלונה. מדובר בשדרה תיירותית ששווה לטייל בה ולספוג את האווירה. בנוגע לאוכל או שתייה בשדרה – כדאי אולי לחשוב פעמיים. שכן, השדרה היא תיירותית מאוד והמחירים יכולים להיות מעט גבוהים.

שוק לה בוקריה ברצלונה

שוק לה בוקריה (La Boqueria)

ככל שהיום מתקדם, מגיע גם הזמן לאכול. או במילים אחרות, שוק לה בוקריה מגיע ברגע הנכון ובזמן הנכון, בסוף שדרת לה רמבלה. שוק האוכל המפורסם והתוסס של ברצלונה הוא חגיגה של אוכל – דוכנים, ירקות ופירות ומאכלים משלל סוגים שיגרמו לכל חובבי האוכל בטיול לעבור מדוכן לדוכן ומסוחר לסוחר בהתרגשות עצומה. אבל אל תתנו לעובדה שמדובר בשוק להטעות אתכם – שוק לה בוקריה הוא אחד מהשווקים המסודרים והנקיים ביותר שניתן למצוא בברצלונה, מה שתורם לתחושה הנעימה ולאווירה המיוחדת שבו. אם הגעתם לשוק לה בוקריה, זה בהחלט הזמן לעשות הפסקת צהריים קלה ואולי אפילו לעצור אצלי בדוכן ה"פלאפל של שני" וליהנות מארוחה ישראלית טובה באווירה ספרדית תוססת במיוחד.

ברצלונטה

הרמבלה של הים (La Rambla del Mar) ורובע ברצלונטה (Barceloneta)

סביר להניח שלא תמצאו דרך טובה יותר לסגור יום מלא באטרקציות בברצלונה, מאשר ללכת עד סוף שדרת לה רמבלה ולהגיע לכיוון הים. שם תמצאו את "הרמבלה של הים" בה תוכלו ליהנות מהנוף היפיפה הנשקף מהמרינה ואולי אפילו תזכו לצפות בשקיעה. לקראת שעות הערב ניתן להגיע גם לרובע ברצלונטה, לשכונת הדייגים שהופכת בשעות הלילה לאזור שוקק חיים ומקומות בילוי בהם ניתן לאכול איזו ארוחה טובה ולהעביר את הערב בנעימים.

מקווה שהצלחתי לתת לכם כמה רעיונות לטיול המושלם בברצלונה, ואתם כמובן תמיד מוזמנים לבקר אצלי ב"פלאפל של שני" בשוק לה בוקריה!

פוסטים מומלצים
פוסטים אחרונים
חפש בעזרת תגיות
bottom of page