top of page

ברצלונה בירת הקניות והסיילים

אולי אלה המחירים הנוחים יחסית לעומת ערים אחרות באירופה, אולי זה השילוב של מותגי האופנה היוקרתיים המובילים בעולם לבין מותגים מקומיים וצבעוניים ואולי זה בכלל בגלל הסיילים והמבצעים המיוחדים בתקופות השונות של השנה. בגלל שהיא כל כך מיוחדת, ריכזתי עבורכם כמה טיפים על כמה מהמקומות השווים ביותר שכדאי לערוך בהם קניות בברצלונה. ואל דאגה, לא שכחתי את הסיילים.

בואו נתחיל עם מה שכולנו רוצים לדעת – סיילים!

נכון, אין צורך לדעת ספרדית כדי לבקר בברצלונה. אבל אחת המילים שכן הייתי ממליצה לכם ללמוד היא Rebajas או רבחאס. למה כדאי לכם ללמוד את המילה הזאת? כי פירוש המילה רבחאס בספרדית הוא הנחה. עונת הרבחאס היא למעשה עונת הסיילים ומכירות סוף העונה בברצלונה. פעמיים בשנה מוכרזת בברצלונה עונת הרבחאס שמתקיימת פעם בחורף (7.1) ופעם בקיץ (15.7). אבל רק בגלל שיש תאריכים רשמיים לפתיחת העונה, לא אומר שבתי העסק בעיר מחכים עד הרגע האחרון כדי לפתוח את עונת הסיילים. אני בטוחה שתגלו שלט מעט בתי עסק בעיר שמתחילים את עונת ההנחות והמבצעים – אפילו לפני.

סיילים בברצלונה

אז לאן הולכים כדי לערוך קניות בברצלונה?

יש כמה מרכזי קניות ואפילו שווקים שהייתי ממליצה לכם לבקר במהלך השהות בברצלונה:

Avenida Paseo de Gracia

פסאו דה גרסיה היא ללא ספק אחת מהשדרות המוכרות ביותר באירופה, ואחת מהשדרות המרכזיות של ברצלונה. אבל זו לא הסיבה העיקרית שבגללה אני ממליצה לכם עליה. הייחוד של השדרה הזו הוא בשילוב בין נקודות ציון היסטוריות ששווה להכיר ולבקר, לצד מגוון רחב של חנויות אופנה ושל מותגים מובילים. במילים אחרות, בפסאו דה גרסיה יש משהו מיוחד בשביל כל אחד ואחת.

שוק לה בוקריה - La Boqueria

זה יהיה כמעט חסר אחריות מצדי להמליץ על מקומות בברצלונה שבהם כדאי לערוך קניות מבלי להזכיר את השווקים העשירים של העיר, ובמיוחד – את שוק לה בוקריה. שוק אוכל מגוון, צבעוני, תוסס ובעיקר, מסודר ונקי. השוק הוא חגיגה לכל חמשת החושים ומציע למבקרים אפשרויות רבות של מאכלים משלל סוגים, גם את דוכן הפלאפל שלי תמצאו שם. בנוסף, הוא נמצא במרחק כמה צעדים מהקורטה אינגלס (El Corte Ingles), המשביר לצרכן הספרדי. מה שאומר שתוכלו לבקר בשוק ולשלב אוכל ואופנה באותו היום.

Arenas Mall

במרחק הליכה מכיכר אספניה נמצא אחד ממרכזי הקניות המודרניים והמרהיבים ביותר שתוכלו למצוא בברצלונה. בכל זאת, לא כל יום הופך מבנה ששימש בעבר למלחמות השוורים המפורסמות לקניון חדש שכולל בתוכו מותגים בינלאומיים, קולנוע ואפילו מסעדות. מלבד העיצוב הייחודי של המבנה וחנויות האופנה הרבות שניתן למצוא בו – תוכלו גם לעלות לגג ולערוך תצפית על כמה ממוקדי התיירות היפים ביותר שיש לעיר להציע.

ואם מתחשק לכם אחרי יום קניות ארוך לעצור לאכול במקום חם, ביתי ועם אווירה טובה – אני מזמינה אתכם לקפוץ לפלאפל של שני, בשוק לה בוקריה. אני בטוחה שנצליח לעשות מקום לכל השקיות!

פוסטים מומלצים
פוסטים אחרונים
חפש בעזרת תגיות
bottom of page